Výber tovaru a vytvorenie objednávky

Aké označenie oblečenia si vybrať?

Každý výrobok určený na označenie odevov z našej ponuky má svoje špecifiká. Samolepky na oblečenie sa jednoducho aplikujú aj odstraňujú. Lepia sa výlučne na nylonové visačky s informáciami o odeve. 

Nažehľovacie menovky na oblečenie sa aplikujú priamo na látku a po nažehlení sú odolné a trvácne. 

Na označenie obuvi odporúčame výhradne menovky na topánky. Priliehajú k hornej časti stielky obuvi a sú veľmi odolné voči oderu. 

Pečiatky na textil sa ľahko aplikujú, vydržia množstvo praní a po úplnom vypraní môžete oblečenie jednoducho opečiatkovať znovu. Atrament pečiatky je čierny, preto odporúčame používať ho skôr na svetlejšie kúsky odevov. 

Univerzálne čierno-biele samolepky sa tiež aplikujú jednoduchým nalepením na nylonové štítky. Nálepky sú veľmi tenké a nie je ich cítiť na oblečení. 

Ak si nie ste istí svojím výberom, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na e-mailovej adrese [email protected]

Môžem na samolepkách či pečiatkach použiť vlastný motív?

V súčasnosti bohužiaľ nie je možné objednať si samolepky s vlastným motívom. Našu ponuku však neustále rozširujeme o nové vzory. Pošlite nám preto informáciu o tom, ktorý motív vám v našej ponuke chýba, a je možné, že nabudúce ho už nájdete na našej webovej stránke.

Sú vaše výrobky bezpečné?

Naše produkty sú vyrobené z kvalitného a odolného materiálu, neobsahujú žiadne škodlivé látky, BPA ani ftaláty. Všetky naše výrobky spĺňajú prísne normy EÚ, a preto sú vhodné aj pre deti. Treba mať však na pamäti, že samolepky, pečiatky a ďalšie produkty určené na označovanie odevov a predmetov nie sú hračky, a ich aplikáciu by vždy mala mať na zodpovednosti dospelá osoba.

Prečo mi stále nebolo doručené potvrdenie objednávky?

Potvrdenie objednávky je zasielané automaticky po prijatí platby. Ak ste ho nedostali, platba pravdepodobne ešte nebola pripísaná na náš účet alebo ste zadali nesprávny e-mail. Skontrolujte si tiež priečinok SPAM, či sa doň nedostal potvrdzujúci e-mail. Ak nedostanete potvrdenie objednávky do 24 hodín, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu, najlepšie e-mailom na [email protected]

Môžem svoju objednávku po zaplatení zmeniť? (motív, názov, počet kusov)

Zmena objednávky po zaplatení je možná len do určitého momentu. Po vyhotovení samolepiek alebo pečiatok už nie je možné vykonať zmenu.

Ak chcete skontrolovať stav svojej objednávky, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu na adrese [email protected]

Platba

Môžem zaplatiť na dobierku?

Bohužiaľ, môžete platiť kreditnou kartou, bankovým prevodom, alebo cez PayPal.

Môžem platiť na faktúru?

Platba na faktúru bohužiaľ nie je možná. Ďakujeme vám za pochopenie. Môžete zaplatiť online bankovou kartou, cez PayPal, bankovým prevodom alebo na dobierku.

Môžem zaplatiť bankovým prevodom, ak nemám online banking?

Áno. Ak nemáte internet banking, kliknite na "Zaplatiť", prejdite na "Ďalšie banky" a potom na "Zobrazit platobné údaje". Následne sa zobrazia vaše platobné údaje.

Dodanie

Aké spôsoby dopravy ponúkate?

Môžete si vybrať doručenie poštou formou doporučenej zásielky či doručenie prostredníctvom Zásielkovne na odberné miesto alebo priamo k vám domov.

Ako získam poštovné zdarma?

Pri nákupe nad 30 euro získate doručenie poštou alebo zásielkovou službou na miesto dodania zadarmo.

Aká je dodacia lehota?

Všetky naše produkty vznikajú na základe vašich špecifických požiadaviek, takže na výrobu potrebujeme zvyčajne 2 až 3 dni. Čas prepravy následne trvá 2 až 4 dni v závislosti od zvoleného spôsobu a miesta doručenia. Priemerná dodacia lehota sa pohybuje od 4 až do 7 pracovných dní.

Pred začiatkom školského roka sa môžu dodacie lehoty predĺžiť z dôvodu zvýšeného počtu objednávok.

Reklamácia

Ako môžem tovar reklamovať?

Ak sa doručené nálepky nezhodujú s vašou pôvodnou objednávkou alebo sú chybné, pošleme vám náhradné balenie. Prípadne vám môžeme podľa nášho uváženia ponúknuť vrátenie peňazí v plnej výške. Keďže nálepky sú vyrobené na mieru (t. j. len pre vás), nebudeme žiadať ich vrátenie. Kontaktujte nás na adrese [email protected], najlepšie s fotografiou reklamovaného tovaru a my váš problém vyriešime k vašej spokojnosti.